måndag 7 februari 2011

Sjukt mycket att göra...

Tacka gudarna för mina underbara vänner som ställer upp! <3

Ojoj de blir dyrt för mig... lymiddag till hela bunten .. 1 & 1 dessutom .. haha
Men det är det värt.. för mina underbara..
Jaha.. nu har man inhandlat klart till Sessan... hoppas hon blir nöjd.. :)
det tror ja iaf.. ;)

Inskolningsdag 1 : Den gick alldeles kanon vilket ja visste för han har tjatat om att gå på det dagiset sen Jonathan gick där.. (miss tonton)...
Han var glad o sprallig.. lite igel var han ju men de va ju så många barn där då blir man lätt blyg ;)
En bonus e ju att Peter jobbar där.. de tycker ja e skitkul faktiskt.. han e så bra med barn o de har ju inte blivit att dom har setts alltför lite på senaste tiden.. såatte 2 flugor i en smäll ;)
Tror dock Lovisa blir lite svartis.. men men ... :)

Phew... baka det sista ikväll.. bara grottorna kvar.. bara hoppas man inte somna stående.. ja har för de första bara fått i mig EN kopp kaffe... inte OK! sen så skulle kidsen upp o leka 03.00 inatt?!?! WTF? sa mamma då.. men sen tog det ett tag innan dom förstod de.. men sen när dom väl tystnat iaf.. så kan inte JAG somna om .... sist ja kolla klockan stod den på05.00.. INTE OK! ...var tvungen o skicka mess till en viss för att dela med mig av det hemska.. tankarna började ju ... mest drf man inte kunde sova...
 herregud.. sen så ringde inte alarmet imorse heller.. för sandras tele hade dött.. Lellen ringde 1000 ggr... tillslut vakna ja o svara... bara ILA iväg på en halvtimme.. MEN vi kom i tid.. jag lagom degig... DÅ kom risbollen fram igen ... men men .. nu har man gjort allt man ska.. ska börja med käket nu..



(den som en gång varit som man är... kanske ska ändra sig? men till vilken nytta? tycker man alltid skall vara sig själv.. )!

Jag har blivit mycket ärligare.. men de tycker jag bara e bra... vissa behöver höra sanningen...
o SNART exploderar jag på en person.. hoppas jag slipper!


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar