söndag 6 februari 2011

Moffa....
Boffa....
Loffa...
Toffla...

Så skönt att bo själv... ni anar inte...
Visst ensamt ibland... men de är värt det...
Hemsk ja låter men skönt iaf! SÅ skönt...
Man undrar egentligen varför man väntat så länge på det?
Ja kommer inte heller att skaffa pojkvän... iaf inte söka efter ngn.. känner att ja inte har de behovet..
tjaffs irritation osv.. för sånt kommer ALLTID i förhållanden..
MEN om de kommer Mr.Perfect o fångar mig som en stormvind.. låt så vara..
då testar jag igen.. men tänker inte alls söka efter det..
o dessutom får han bo i sin lägenhet.. o jag i min...
Jag vill bo själv med mina barn ... det behöver vi...

Folk skrattar lite när jag säger att jag inte söker ny pojkvän.. Låt så vara det med ;)
Men så är det iaf :)..

Nej fri leva lvet? Ta allt förgivet? Nej så menar jag inte..
Men söka tänker jag inte göra.. för det är inte prio 1 just nu...


Ojoj... Jo iaf...
nu e kiddosarna hemma... kaffet i handen ,... o min kära sandra o wille är här.. <3
Kan inte bli bättre..
o sola skiner idag... söndagen känns plötsligt underbar :) iaf idag.. hihi ...


Om man ska lyssna klart på lite musik .. sen styra ut oss en stund.. ser så skönt ut!


Goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. känner du att det är rätt för dig så ska du göra så =)
    bara så länge du och barnen mår bra så är det väl bra!! eller?

    kram <3

    SvaraRadera
  2. självklart :) <3
    o ja känner att de e rätt just nu <3

    SvaraRadera