måndag 13 juni 2011

Vafan... Att vara singel.. Hmm... Är de verkligen min grej? :/..
Åh bo med någon är inte heller min grej.. Hur funkar de då då!? Haha
Jag saknar egentligen att ha en kille stundtals faktiskt..
Men sen njuter man av att bo själv.. Men dom flesta som hör mig säga att jag kan gärna skaffa kille men han får bo på sitt håll skrattar bara åt mig.. Men jag är ju säker HUR jag vill ha det å jag är vuxen å kan ta egna beslut nu faktiskt.. Jag tror själv på det jag säger iaf..!!! :)
Aja...






Nu har man vart fast i telefonen flera timmar redan.. Dags å försöka somna in för jobbet kallar imorgon!! <3 härligt! ;D Goodbye and hejdå! (hade gärna haft ngn brevid just denna kväll iofs..)

1 kommentar:

  1. Tror det är en särbo du "letar" efter, då bor ni på varsitt håll och ibland hos varandra...kan vara skönt...

    kram

    SvaraRadera