tisdag 14 juni 2011

Helt omöjligt att veta vad
Helt omöjligt att veta hur
Men jag lägger nu av min lur
Behöver befria tankar behöver befria känslor inom mig
Allt blir inte alltid som man tänkt sig
Men vända det till något positivt är inte alltid så lätt
När ingenting verkar gå rätt
Gå min väg gå min stig någong gång
Snälla ge mig snart en ljuv sång
Jag vill ha så mycket av bara det lilla
Det kan väl inte vara så illa?
Bjud till nu snälls låt det nångång gå som jag vill
Eller skall all min längtan få gå till spill?
Ska de följa mig ända in i graven ?

Säg till bara så låter jag sen alla tanka vara
För alltid för evigt just nu
Jag önskar jag kunde vara du
Du den lycklige i livet som kam ta allting för givet
Få det serverat på silverfat, du får vara lat
Varför ska alltid en annan behöva kämpa till blodtårar för att få det att gå ens väg nångång?





Kan inte vara postiv jämnt.. Men nångång ska jag dra ett riktigt skämt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar