måndag 6 juni 2011

Idag har jag vart på
Konstigt humör asså.. Tror stackars aimee fick MEN för livet haha.. Fast på ett bra sätt! ;) har vart sjukt effektiv iDag å verkligen röjt hela hemmet.. Nu mår själen bra <3 ! jag har haft såna här ryck förr bara att hon aldrig fått se det haha Nu ligger jag redo för å sova för nu kom frossan över mig även denna kväll jag är svimfärdig å mår inte alls bra..  hoppas de är över imorgon då är de tvätt å annat på listan! Hoppas Du & jag ses snart! Vill vill vill... Om tankarna ändå gick att stänga av asså ... Iaf när man ska sova! Bara då! Annars blir sömnen åt skogen oavsett hur slut man är.. Nu ska ja stänga telefonen o bara slumra in.  I helgen kommer min fru å umgås igen med oss :) *längtar* Goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du fick sova gott!! <3

    Älskar dig.....<3

    ;)

    SvaraRadera
  2. Älskar dig oxå i massor!!! <3

    SvaraRadera