torsdag 2 juni 2011

Sitter o tänker.. Tillbaka.. Hur saker har gått med allt.. Just ikväll är de nog tankar om kejsarsnittet, infektions (isoleringen) o att man aldrig får skaffa fler kids.. Jag är nöjd att ha en av varje! Känner inget behov av att skaffa fler.. Egna alltså! :) min prinsessa å prins är mitt allt!! Jag o Elias speciellt som
Ni vet hade ju turen med en chans till i livet! Det där känns tungt att säga! Jobbig känsla i magen.. Många tankar på HUR de kunnat gå.. Tackar gudarna att jag har det jag har! För evigt tacksam! Å sen hur läget är idag verkar bara bli bättre!! <3 söta du , jobb , friska barn , vännerna o min underbara familj! Jag har de många andra kanske inte har så jag ska verkligen INTE klaga! Men minnen gör ibland sig påminda då känns det tungt.. Men som sagt, tackar för de jag har i livet! <3 Tack för att ni finns vid min sida!! Goodbye and hejdå!!

2 kommentarer:

  1. Älskar dig gumman och dina barn precis lika mycket!!!
    Jag vet, det kan vara jobbigt när gamla minnen trillar över en, men man går stärkt ur "striden" som man säger!

    TACK för att DU finns vid vår sida i vått och torrt!!
    <3<3<3

    SvaraRadera