måndag 13 juni 2011

Idag känns det ganska hopplöst av någon anledning.. Vet ej varför
Men men..
Hemma från jobbet idag då Lovisa ej mådde bra inatt så det var lite sent att fixa barnvakt mitt i natten.. Men hon verkar redan piggare så det skall nog inte vara något problem imorgon.. Min lilla prinsessa.. Har finaste Joel här också.. Han kom igår å sov kvar.. Kan vara skönt med sällskap! Han pratar som aldrig förr å då kan man kanske få komma på andra tankar! Det är skönt! Nu dricker emma sitt kaffe o filosoferar över detta liv som vanligt.. Men allting kommer lösas å bli bättre IGEN.. just nu är jag bara svag även om jag egentligen är en av dom starka.. Men jag erkänner när jag inte är på topp.. Ack..

Jaja styra som vanligt! Ha en underbar dag alla fina!! <3 Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar