torsdag 9 juni 2011

Idag mår jag bra.. Jobbat kväll 2 dagar nu.. Lite segt å Sen synd att jag missar att natta mina änglar.. Men de gör Aimee å Lellen å Lallis så bra dock ..:) men jag är så larvig egentligen på den punkten.. Imorgon blir de att börja jobb på morgonen så jag missar lovisas avslutning :( men de fixar alla fina runt mig när dom ser hur ledsen jag verkligen blir över de.. Barnen skall till sin far i helgen å jag har inget planerat fastän jag kanske hade velat göra en å annan sak men kan inte den andre så är de så de får vara så länge! :)

finaste Sandra kommer iaf tillbaka å leker med oss i helgen! :)
Tihii..




Hmm..


Jag har mina funderingar å monologer om dagarna.. Hur vissa funkar å hur jag själv fungerar.. Men jag kommer fan aldrig fram till något vettigt.. Men De är som vanligt då! ;) haha

Emma i ett nötskal! Ja tacka vet ja!


Mähä.. Ok.. Ger upp å skriva för idag för nu blir de en massa svammel bara.. Åka till dig o lukta o bara få en kram skulle göra min dag iaf! Så sjukt söt!!



Goodbye And hejdå! <3

1 kommentar:

  1. förstår vad du menar :(

    men klart av vi hjälper till när vi ser att det behövs och vi kan..

    bara 3 djupa funderingar om dan håller dr borta ;)

    kram

    SvaraRadera