söndag 19 juni 2011

Jaha. nu ligger man här sent en kväll igen.. Tack finaste Aimee för filmmys ännu en kväll!
Dagen som helhet har vart bra! Hunnit med stan å mamma å en liten sväng till Lellen sen var sandra o söta William förbi.. <3 Men nu när man är ensam så startar tankarna.. Jag känner mig bra dum angående en sak. Som flesta förstår nog.. Men en annan kan inte hjälpa att ångra osv.. Skulle vilja göra de ogjort så hade man kanske haft den kontakten fortfarande.. Men vågar man aldrig här i livet får man inget veta dock!!! :) Synd bara! Ah.. Svårt å förklara...! Irriterande iaf.. Man känner sig bra dum! Men de kommer gå över absolut! Men de är ganska färskt än så länge.. ;) Valen jag gjort i mitt liv har varit alla varianter! Ångrar nästan inget val jag gjort! För ångrar man ngt man sj valt att göra för stunden så kan man inte ha tänkt efter fr början! Sen att vissa val har var konstiga är en annan femma.. Å man gör ju val av en anledning.. Som Bara kan sluta bra i slutet! Sluta bra i livet! :)
aja om jag fortsätter skriva så kommer detta inlägg aldrig ta slut! Jag slår på min underbara musik nU å förbereder för att fira Lellen som blir hela 40 idag!! (söndag) grattis söta du! Älskar verkligen dig! Tack för att du finns!! Du är värd allt o lite till! <3<3<3 Goodnight and hejdå!

1 kommentar:

  1. Tack själv för filmmyset...mycket trevligt! :)
    Du gör bra val, för du tänker efter före det är mer än vad många många gör...deras förlust..så det så!!!! Är så härligt att få ha dig som vän, det är nåt alla borde få ha..en vän som du!!

    Älskar du!!!

    SvaraRadera