söndag 26 juni 2011

Jaha då börjar denna helgen lida mot sitt slut och jag avslutar söndagen med ett nöjt leende på läpparna :) <3

den har vart alldeles utomordentligt kreativ, rolig, äventyrlig .. allt man kan tänka sig.. 
På fredagen så fick man över sina fina vänner... allt från grillning till bad till fall från stolar vilket resulterade i en halvt däckad Emma o ambulanspersonal. Konstaterade att allt var lugnt men jag måste dock in med min hand imorgon. svullen satan o gör ont. sen så har jag hittat ett å annat blåmärke på kroppen-. undersöka skallen får jag oxå göra då jag mår konstigt. men men sånt man får ta!

Igår så stack jag ner till min underbara gumma o hennes brorsa! dom är vackra som få båda två! o alldeles underbara! man får skratta mycket i deras sällskap haha. 

nu sitter jag nere hos finaste Lellen å barnen somnade in för en liten stund sen. så nu sitter jag o försöker finna lugnet i kroppen för att sen däcka i hennes underbara säng! barnen vill flytta hit.. haha men de förstår ja ;)

Sitter o kollar resor... för man är verkligen INTE sugen va? Öööö...JO! RESA ska jag göra! så ere bara... HUR de löser sig på vägen. iväg ska jag!

nä bjussar på några bilder från helgen iaf... skriver mer imorrn om jag orkar med de i handen min....


goodbye and hejdå!



24/6-11 <3

24/6-11

Sis & I <3

25/6-11

syskonen grehn <3

mammas stora prins <3

mammas stora sessa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar