onsdag 22 juni 2011

Kan jag tro de jag ser.. Känslan är utan gränser...

Herregud.. Irriterad.. Barnens farsa.. Vad säger man.. Dumt å svara nånsin i telefonen.. Blir så trött.. Hur kan man bara ignorera varje gång det ringer?? Dom kanske är jätteledsna å verkligen behöver honom?! Nä.. Mamma duger fint! Tack o lov.. Men innan Dom somnade så grät dom efter honom... Ja förklarade Att dom ska ju dit på fredag.. Måtte han inte ställa in i sista sekund vilket han är sjukt duktig på att göra.. Då ser ni en riktigt arg Emma kan ja lova! När de kommer till barnen SKA man hålla de man lovar!!! Annars håller man sin käft STÄNGD! Så är de!! (ganska logiskt) men vissa har inte förstått den delen ännu.. Stunder som dessa önskar man faktiskt att man skaffat senare i livet eller åtminstonde en äldre pappa som tar de ansvaret man ska för barnen man har satt till världen!! Ja skulle inte klara så Mycke tid från mina barn!! Nånsin! Hur bråkiga dom än kan vara ibland så älskar jag verkligen min änglar mest av allt på denna jord!!! De tror jag absolut att han oxå gör! MEN värdelös att visa det alltså!... Jaja.. Hoppas alla helgens planer går som planerat så man kan få space å bara göra de man planerat länge!
Nu ger jag upp detta inlägg o prata i telefon!!


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar