måndag 6 juni 2011

Här blir de inte mycket skrivet dessa dagar.. Men så fort ja får en data nära då kommer tangentbordet glöda.. Så mycket jag har att uttrycka mig om å så mycket jag vill ha sagt.. Men enklast med en data framför sig.. Igår somnade jag innan 8.. Helt slut i knopp å kropp.. Skulle ha ringt flera av mina vänner men de blev ej av.. Men dom förstod..
Tror fan solsting eller något anföll mig igår.. Mindre bra.. Är lite deg i huvudet idag oxå men klarade iaf av Att kliva upp innan 7 då änglarna vaknade.. 

Nu har jag intagit mina koppar kaffe.. Ringt alla ja skulle göra.. Barnen har ätit frukost sen 8 å blev klara nu haha.. Aja dom är lediga idag så varför inte bara ta de lugnt ;) hihi ..

Håller på att fixa i lägenheten så gott ja kan.. Men hatar den ännu... Men NU måste ja ju styra den haha (av en speciell anledning) 


Japp det var det.. Nu har min fru flyttat hem men vi ses ju på fredag ;) 


Aja tack för mig!!

Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar