tisdag 7 juni 2011

La mig för ca 30 min sen... Jag är fan ledsen just nu.. Mammahjärtat gör ont på
Många ställen just nu.. tårarna är oundvikliga.. Deras far lovade b.la att när han får egen lägenhet så ska dom få bo där varannan vecka.. O speciellt till lovisas lycka så har hon längtat sönder sig... Men nu blev de inte så för han valde annan stad å han väljer att inte ens försöka lösa skolskjuts den där enda
Milen som de skiljer med... Att se lovisas min gjorde sjukt ont!! Fyfan asså.. Jag bölar som en stucken gris... Men de är out of My hands.. Gör så gott jag kan för att få de att funka.. Men de blir ju inte bättre när han lovat å sen inte håller de
måste fan flytta eller ngt.. Starta om ny kula osv... Detta liv räcker inte till just nu.... Mina fina änglar.. Mamma gör så gott hon kan å ja kommer då ALDRIG lova utan att kunna hålla de .. Ni är de finaste jag har !! 

3 kommentarer:

  1. är ledsen för barnens skull men även för dig som måste ta det då det eg är han som borde se och ta den saken, att barnen faktiskt blir ledsna...
    (hoppas du förstod mig där...)

    <3<3

    SvaraRadera
  2. han får ta sig i kragen nu! tycker han bara lovat lovat men aldrig hållit nått av löftena, och se ett lesset barn skär verkligen sönder ens hjärta! :( Tänker på er gumman! de kommer lösa sig jag lovar. <3 lööööw you!

    SvaraRadera
  3. Ja fördjävligt.... men det är ju inte direkt något nytt att han gör så, egentligen skulle du kräva att han förklarar för dom i helgen hur det kunnat bli såhär, för det är som meme här ovan säger.... HAN SKA TA DET MED BARNEN, för det är HAN som sviker dom. åter igen! det är inte din grej, men tyvärr får du ta den smällen också fast du försöker ditt bästa jämt jämt. du är guld! dina barn kommer i slutändan att tacka dig för det är du som är deras trygga punkt här i livet nomatterwhat. <3 bara kämpa vidare!!!!

    SvaraRadera