torsdag 2 juni 2011

Jo.. Det finns!
Glädjen.. Den finns om man själv öppnar sina ögon.. Vissa måste våga o vissa måste släppa à andra tankar för att kunna finna den.. Eller låta bli att låta tankarna vara ett hinder .. Låter väl inte alltför ruffsigt?!! Ganska logiskt iaf.. En annan har ju alltid satt hinder förr .. Men senaste halvåret iaf har jag bockat saker som jag aldrig skulle gjort innan.. Det där låter kanske illa.. Men menade inte så.. Ni som känner mig vet hur jag menar o ni har ju blivit förvånade över vissa saker man gjort.. Aldrig trott att jag skulle göra vissa grejer.. Men just sånt har fått mig att växa lite.. Hoppas jag förblir längre för denna tid i mitt liv så mår jag nog bra! Känns så iaf.. Låt det stanna! Snälla..


Goodbye and hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar