lördag 11 juni 2011

Vad vill jag blir när jag blir stor?
Har fått den frågan några gånger..
senast häromdagen när jag o (Mag) pratade...
Jag har så många ideér eller liknande så det är så svårt... helst av allt så vill jag ju öppna eget av något slag... men då skall man oxå vara säker på det o sen ha en fast "kärna" att utgå ifrån. veta att man har "kunder" ELLER liknande... ganska svårt i bara strängnäs å bli något... åh då kommer de inhalkandes att jag behöver körkort... alltså det skulle vara guld å få ta det någon gång.. man kan bygga upp ett bredare liv på den plattformen och jag förblir utan behov av andra hela tiden. gud körkort o bil skulle göra sån skillnad. dessutom så ger det en möjligheter o kanske flytta en bit utanför eller inte behöva tänka på VAR i snäs man bor utan att man kanske kan flytta precis där man kanske vill bo. ... ah många tankar o funderingar blir det! men jag vet ännu nog inte riktigt var jag verkligen vill bli heller... ah det e svårt det där.. man kan ju inte plugga helt random hela tiden o slänga på sig skulder utan att få  någon nytta av de man studerar.. men hur ska jag då kunna komma fram till egentlgien vad jag vill då OM jag inte studerar de? ja ... alltid är det ngt haha... men nu lägger jag ner denna diskution med mig själv o hoppar in i duschen efter mitt balkongbesök med kaffet i högsta hugg!
Ha en underbar lördag... för det är min plan iaf!
ska ut till finaste Lallis som var hundra år sen iaf! sen vet jag ej <3


Goodbye and hejdå!




Har såklart finaste frugan med mig oxå ;) <3


2 kommentarer:

  1. I'd like to welcome you to my house and my garden.....The Garden of EDEN!!!! ;)

    Ses snart!!

    <3<3<3

    SvaraRadera
  2. har sagt det förut börja smått, med det vi prata om, så växer det automatiskt tror faktiskt att det kan bli nåt för dig chansa du har inget att förlora..

    tror på att du kan klara det!!

    kram

    SvaraRadera