onsdag 15 juni 2011

Haha... Ibland asså.
Jaha.. Måste fixa data.. Orkar inte sitta med denna telefon resten av livet o blogga.. Ja vill kunna skriva mina dikter osv å resten jag håller på med.. Mycket jag gjorde på min dator... Som jag inte kan göra på min telefon..
Lyssnar på "what are words" just nu.. Den passar bra just ju!!
Älskar verkligen den låten. Kommer för alltid vara en favorit till mig! En låttext alla skall tänka på faktiskt!! Nähä invänta samtal från Lellen igen Sen slänga igen ögonen. jobba kväll imorgon med... Jag arbetar för barnens skull! så man kanske kan få pengar i kassan.. Måste tänka så fastän jag får ångest att jag är borta en del kvällar... :/ tack & lov för mina fina som hjälper mig!! En stor eloge till er !! <3 Nu börjat mina tankar flyta lite väl mycket just nu.. så publicerar nu å låter det mesta inte bli skrivet.. Iaf inte ikväll!!! Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar