lördag 16 juli 2011

världen idag har många orättvisor... 
men det finns också fina saker..
men alla hakar opp sig på alla problem.. men det verkar inte som världen vill lösa dom. ..
människan har en tendens och klaga men inte verkar det som att den vill ta tag i sakerna... 

svälten t.ex i världen,. om man delade upp all världens pengar jämnt. 
då skulle det inte finnas en fattig själ i världen.. alla skulle ha samma lika....
nej men då skapar vi krig o bråkar in i det sista och oskyldiga människor förlorar sina liv och det blir barnlösa/föräldralösa/familjelösa runtom i världen.. för jävla tragiskt...
jag anser att man skall vara sjukt nöjd men att få bo i sverige.. vi har det sjukt bra egentligen .. men nej då finns det otacksamma vart man än vänder sig...
visst jag kanske klagar ... men jag försöker också lösa allt omkring mig... 
men så finns det såna puckon som bara klagar o klagar men som bara sitter och sitter. knip käft eller gör något åt din situation. endast du själv som skapar din framtid. vad är problemet. visst ... börja med en smula men det kan bli en hel kaka tillslut. så länge man strävar efter det tillräckligt mycket och verkligen försöker så kanske man kommer en bit på väg iallafall... bättre än inget! JAG nöjer mig med den lilla även om jag kanske inte lyckas uppnå det större i vissa sammanhang..



----------------------
-----------
----
--
-
-
--
---
----
-----
------
--------
-----------
--------------
------------------

Stanna upp och se dig omkring. 
Är det egentligen så farligt . 
din situation?
Ditt liv?
så länge vi har varandra så klarar vi det mesta. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar