tisdag 12 juli 2011

Sitter på bussen.. Påväg till jobbet.. HELA veckan framför mig där nu.. Ända till söndag.. Enda problemet är ju att de inte matcha mina barnlediga helger vilket sög.. Lallis är fin och ställer upp på fre- lör.. Tack tack..!! men då återstår söndag.."/ hoppas de löser sig då..
Jag älskar verkligen att jobba.. MEN bär man ska behöva be om hjälp (viöket jag inte är så van vid..!) så suger de.. Vill kunna stå på egna ben och inte belasta och slänga ansvaret på alla andra.. Men men alla kommer vi till den punkten då vi får vika oss och faktiskt be om hjälp.. Min tid är nu..


Snart framme.. Skönt att ha ngt att göra så man får rensa den eviga tankeverksamhet som sysselsätter mig dagligen.. Andas ut och vara bland folk och känna att mina barn får träffa jämngamla lite mera.. Elias var helt överlycklig hihi.. Lovisa oxå såklart ;)
Suger dock med avståndet under semestertiden som de är på dagis och fritids.. Bah gilla lgt!
Nej nu känner jag att det bara klagas! ;) slutar upp och tar ett djupt andetag kliver av bussen och stormar in och känner av allt roligt folk och tar in en massa positiva intryck! Detta blir en bra dag! Kan ni ge er fan på!


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar