tisdag 26 juli 2011

Som månen gömmer sig bakom molnet ibland så kikar den även fram igen
Jag är nog en solnedgång just nu.. Gömmer mig för stunden ..
Vill ej känna som jag just nu gör!
Solen är stark.. Men den går oxå i moln ibland.
Skymningens natt är kommen och en tår faller nog ikväll..
Av saknad som jag inte ska känna..
Skyller den på mig själv.. MEN det ska jag nog ej göra..

Hoppas på soluppgång imorgon och att den lyser som starkast och återkommer med ett lysande humör..
Upp och ner som en berg o dalbana just nu i detta skede..
Men låt så vara.. Det är känslor.. Vilket är fullständigt normalt att ha..!
Den som inte visar sig svag ibland kan inte heller komma tillbaka starkare..
Så är det...


Avslutar med att bara säga: för alltid en plats... En plats i mitt hjärta...! Även på gott och ont! Är det alltså detta folk har nämnt kan hända.. Trodde jag aldrig


Goodbye and hejdå! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar