tisdag 26 juli 2011

Känner mig ledsen..
Att folk kan döma ut mig...
Sprida rykten..
Jag som kämpar allt var dag för att ge mina barn de bästa ja kan erbjuda just nu..

Fy fan för denna stad ibland...

Ska nog ta o visa dom.. Dom kan gå i MINA skor en vecka ska vi se om de tycker de är så enkelt varje dag! Jag försöker allt ja kan varje dag!
Jag verkligen ÄLSKAR Mina barn å de gör otroligt ont i mig när folk får för sig o säga
Ngt annat...

Mina finaste änglar!!! Dom VET iaf att jag skulle kyssa marken dom går på! <3
Jag vet att jag är en bra mamma iaf!

2 kommentarer:

  1. Du ÄR en bra mamma!! Tvivla aldrig på det.....

    Men vad är det för idioter som är i farten nu och sprider rykten?? Jag har inte hört nåt! Men det är klart, det hörs väl inte över vattnet.

    Stå ÖVER dom som snackar skit!

    Älskar dig! <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Hon vet inte bättre! You Rock! Du är den bästa mamman dina barn kan ha! Kör ditt race and fuck the rest!!

    SvaraRadera