fredag 15 juli 2011

jaha ja nu sitter man här i mitt kök,.... Lallis sitter brevid snett om mig... jag hyschade henne nu så man får skriva lite ;) haha snälla Emma i farten... äsch då det tål hon ;) fina hon har iaf tagit barnen idag och skall även göra de imorgon... sen på söndag skall Aimee passa dom...phew de löste sig denna helg iaf... så det blir jobb jobb jobb för min del ända från i tisdags tills på söndag... sen är jag ledig en dag sen är det bara på't igen... :D 
jag mår så bra i själen av att få jobba alltså .. helt underbart att få något att göra o vara bland annat folk.. (nu säger jag ju inte att jag lider av mina barns sällskap...) men ändå ni fattar nog vad jag menar... :) 


Fina solnedgången igår... :)


sen så skall jag kanske ta o dra upp en sak...
min facebook är avslutat sedan igår... och jag har nog inga speciella planer och slå igång den ikväll heller... kände bara att de kom till en viss gräns då det blev så osocialt med allt.... folk bara skrev på chatten eller liknande o det blir så opersonligt tillslut... vad hände med att plocka upp telefonen o kanske skriva en rad eller 2 på sms... eller ringa... jag vill gärna höra röster ... eller åtminstonde inte missa att ngn skrivit på chatten osv.. o den andra tror att jag sett de... nej jag satte ner fossingen och fick NOG ett ryck,.. å tröck på "inaktivera" men ack se vilket ramskri det blivit... ALLA verkligen skriver eller ringer o frågar vart jag tagit vägen? ber mig komma tillbaka ... haha..... ja dom "ytligare" förstår jag dock ... vi hade ju våra roligare konversationer i olika statusar... men jag har också fått mera sms o samtal nu ... det uppskattas.... jag vill ha det så ett tag... för bara för att jag har FB på mobilen betyder det inte att jag kollar hela tiden... 
får se jag kommer definitivt inte att vara borta för alltid det har nog dom flesta fattat ... men ett tag iaf... lite befrielsekänsla samtidigt o få vara ifrån det ett tag faktiskt... visst man kanske missar en massa folk skriver osv... men om de verkligen är något viktigt så får folk höra av sig på telefon.... eller rent utav komma på en kaffe o fika o snacka skit... 

:)

Jaha ja... 
sitter i min alldeles underbara ONE piece overall som jag verkligen ÄLSKAR på tal om annat... köpte 2 stycken .... jag råder ALLA å skaffa en sån... helt gudomliga ... i love it... önskar bara att det fanns i barnens storlek på den sidan men de gjorde det ej så dom e lite svartis på mor sin ;) haha.. men då tröstade jag att dom kan ta en av varje av mig sen när dom vuxit i dom ;) haha ,.... 



nä men om man kanske skulle ta o avrunda nu och hinna vara lite social med syster min som skall sova kvar inatt <3 mys i högsta nivå bjussar på en bild i mina fina overaller ;)



må gud vare med dig o alla dina nära i din omgivning... fånga dagen man vet aldrig när den sista kommer.... 


goodbye and hejdå! 






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar