fredag 8 juli 2011

Alltså.. Fångad utan andetag skulle kunna vara rätt ord just nu..
Fan att jag inte kan länka på min telefon..
Läste nyss en blogg som var så ren å bra skriven!
De inlägget fick mig för stunden att stänga ut alla ljud.. All rörelse å bara läsa.
Kom en tår. Av glädje för hans underbara kärlek till sitt barn.
O en tår av ilska, för han fått känna den rädslan.
Å sen att det finns såna idioter i trafiken.
Det gick bra DENNA gången iaf!

Nu fick man upp all sin kärlek till sina barn så jag nästan har svårt att hantera den..

Jag avslutar detta med att säga:

Att vara mamma är bland det bästa som finns..! Nej det ÄR det bästa som finns!
Skulle inte klara en dG utan mina ivriga änglar vid min sida varje dag! Dom som ger det där extra leendet! Ibland irritationen! Haha men dom är mina barn! Satte dom till världen av en anledning: jag ville ha dom! Jag växer i mig själv å blir starkare för var dag som går med dom vid min sida.. Lovisa & Elias: mamma älskar er mest av allt!! <3

1 kommentar:

  1. Jag läste också det blogginlägget!!
    Det var en fantastisk beskrivning av hans kärlek till sitt barn!
    Men vilken blåst, jävla blondin i trafiken han råkade ut för!! Jag blev först rörd och sen när man läste vad hon gjort så blev jag HELIGT förbannad!!
    Ja, ta väl hand om dina barn som du gjort hittills!! Jag tvivlar inte på dig där en sekund...

    <3<3<3

    SvaraRadera