måndag 11 juli 2011

Mycket som påverkar mycket som sker
Vad är det jag inte ser?
Finns det något framför mig tillslut?
Når jag väl tittar ut
Hur ska man veta exakt hur allt fungerar
Jag sitter verkligen och funderar
Om allt från himmel och jord och lite därtill
Låter inte en enda tanke gå till spill
Vrida och vända varje tanke man får
Ändå vet man aldrig hur det går?
Att komma fram till saker och ting är inte alltid så lätt
Att inte riktigt veta heller va som ÄR Rätt..
Men det blir säkert bra tillslut
Annars får jag helt enkelt bara säga SALUT!


/// öööö



Aja... Denna helg har varit väldigt givande.. Mycket skratt o flum.. Som ni kanske märker är jag fortfarande skum haha.. Men så glad i själen känner att jag fick ut massor denna helg.. Verkligen byggde på min ork o energi till nästan Max igen! Alldeles underbart! Tack alla inblandade :D..
Jag ligger o filosoferar över allt fr himmel o jordfräs.. Klockan 2 på natten.. Men då är allt som det ska med andra ord :). Änglarna sover sen 8-9 och jag går in o kikar på dom små miraklen titt som tätt o påminns hur jävla underbara små liv jag har fått ... Skulle aldrig kunna dra ett andetag utan dom brevid mig på livets stig vi ska vandra. Dom får mig att bli hel, dom får mig att vilja försöka lite extra med att vara en bra människa, -försöka- jag försöker varje dag.. Ger mig en klapp på axeln emellanåt för jag känner ändå att jag klarar mig fint :) nu måste jag avrund iaf innan de blir 10 mil inlägg haha


Goodnight and hejdå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar