tisdag 12 juli 2011

Inlägg 500... Och det blir från telefonen "/ ACK! längtar verkligen efter en ny dator...



//

Utan era andetag kan jag inte le
Utan era andetag kan jag inte se
Allt det lyckliga som finns inom mig
Allt det lyckliga ni delar med er till mig
Utan era skratt kan jag inte le
Utan era gråt kan jag er tröst ej ge
Älskar att älska er så mycket som jag gör
Älskar att älska er Nästan så man dör
Så overkligt att få ha er underbara mirakel vid min sida
Så overkligt att få på denna glädjen genom livet glida
Utan era andetag är jag ej hel utan att få älska er skulle jag ej finnas mer ..

Overkligt hur man kan känna sån kärlek till dessa små liv
Ska bli underbart att ha er vid min sida för nu & för alltid..
För nu o för alltid andas jag med er.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar