måndag 25 juli 2011

Idag har vi en Emma som är på hugget...
så lättirriterad... usch.. jag hatar att vara sån.. men man kan ju inte alltid ha BRA dagar heller iofs.. "/
Men man är förkyld, nästan sömnlös och stressad för å få vissa saker o klappa med andra...
ja ni förstår nog.

Får besök en sväng av Fia lilla o sandra har oxå sagt att hon kommer. kan vara skönt det med. sofia handla lite till mig då jag verkligen inte orkar :)
Aimee är o hämtar lite mera kaffe... kanske rätt medicin ändå... hoppas... hon står iaf ut med mig... skönt de...
jág skulle ha jobbat idag men är alldeles för hostig o snorig för de... totalt sänkt i energi oxå... då ska man hålla sig hemma...

Helgen som varit då...
Poker med finaste bruschan o hans underbart roliga kompisar haha. skrattade myckét! Man kände sig hemma :) jag kan lätt umgås meed bara grabbar oxå . gör mig ingenting. ibland är de t,om lättare för en själv.
Sen i lördags var jag hemma hos mamma min bra länge o bara va... sjukt myyyspys... mera såna dagar.

Smittat Lellen med denna énvisa förkylning på tal om annat .. :S var ej så sjuk på dagen när jag jobbade men sen när jag väl anlände till henne bara en stund senare kom nästan febern och jag orkade verkligen inte gör ngt... ja... så typiskt... men men ...
vi blir nog snart friska hela bunten ... får alltid hoppas... då får vi hjälpa varandra under tiden ,...
nä nu känner jag verkligen att det bara blir pannkaka av allt det jag skriver så jag slutar nog här då...


ta hand om det du HAR innan du mister de.
Den dagen du en gång mister MIG då får du aldrig tillbaka det ..
för sviker man en gång då finns de tyvääärr ej plats för människan längre...
så trist att vissa saker blivit som dom blivit. men allt sker iaf av en anledning.
var det tvunget att ske just i detta stadie eller liknande saker..

ja tydligen.
-så tråkigt-


Goodbye and hejdå


/vill ej sakna mer\

*När går de över...?*



4 kommentarer:

  1. Alla är värda en andra chans :(

    SvaraRadera
  2. Ja men de finns fall som aldrig kommer bli som det var förr

    SvaraRadera
  3. klart jag står ut m dig gumman!! fattas bara! du står ju ut m mig!!

    SvaraRadera
  4. Haaahaa ja.. Tur vi har varandra <3

    SvaraRadera