lördag 16 juli 2011

No rest no vila ;)
Sitter och ska åka till jobbet nu.. Aldrig jobbat helg helg ska bli spännande ;) hihi
Bara på't det kan ju inte vara allför ovant jämnfört med vardagen liksom :P
Lite öde på gatorna bara ser knappt några bilar.. Lite väl tyst för Emmaörat
Lär ju bli fart sen när man väl kommer fram! ;)
Jobb imorgon med men efter det blir de att fara hem till far för lite kvalitetstid <3 dom har vart iväg på semester ett bra tag så man har inte sett dom på ett tag nu
Och det är alltid lika roligt att vara där och sitta och lyssna på honom o Berit.. Men får sig ett skratt eller två ;) hehe

Overkligt hur man kan vara så glad fastän det inte skett något speciellt.. Men känner nog att jag är i en bra fas i livet då jag vet vilka mina äkta vänner är och att jag har min underbara familj.. Frugan har jag dock ej kvar henne släppte jag fri till Rikard haha.. Låt så vara. ;) så länge dom är snälla mot varandra och är lyckliga så ska jag låta dom vara nykära ;) det ser man på långa vägar att dom är ;P

Kärleken.. Ja denna kärleken.. Känner mig iaf inte ensam som jag gjorde där ett tag nu när jag är singel.. Jag klarar mig fint ändå ;) men alla har ju sina upp och nedgångar.. Kan inte alltid vara på topp :).. Men nu har den värsta känslan lagt sig och jag finner ro i min livssituation som den är.. Tänker inte skynda in i något som känns sådär.. Utan det ska säga PANG riktigt rejält nästa gång om jag ska våga testa alls.. Nej annars får det vara! Men det har nog dom flesta förstått vid det här laget ;)

Jaha nu är man på bussen och ska väl förbereda lite ..! Såatte

Goodbye and hejdå!

1 kommentar:

  1. Och du.....Tänk vad din underbara familj är glada över att vi har underbara dig i våra liv också!!!!

    Du har änglar till barn (nääääästan jämt hi hi...)

    <3<3<3

    SvaraRadera