torsdag 7 juli 2011

Det blir tusan inte mycket bloggande just nu .. men de e ju för att jag inte har någon dator närvarande.. nu snodde jag finaste Aimees data en stund så man kanske kan få skriva av sig lite..

som ni kanske märker så har jag sjukt svårt o sova på nätterna... kan fan inte sätta fingret på varför.. en anledning är nog för att det är så ensamt.. det har kommit över mig att jag vill inte vara ensam längre.. "/.. hoppas det blir ändring på det snart.. men jag tänker inte söka fibrilt inte så jag menar... men om någon försöker komma in i mitt liv så ska jag inte sätta upp den där muren som jag gjort på senaste tiden ... ska ge det en chans... får se var de leder... tänker ju inte ta första bästa... man måste verkligen välja med omsorg.... anser de,... sen att man ska ha samma syn på livet å respektera varandra för om den andra har en annan åsikt... 

jag ska absolut fortsätta bo själv... det vet dom flesta! aldrig att jag kastar mig in i å flytta ihop med ngn... men jag börjar söka folk utanför stan... för det funkar tusan inte att hitta "ngn" I DENNA STAD.. TÄNKER VERKLIGEN INTE FÖRSÖKA MED DE.... har iofs funnits några... men nja.,,.. kanske... får se... 
men de kommer ju mycket folk till strängnäs nu speciellt över sommaren... folk fr sthlm osv.. fina turister ! ;) haha.... japp japp.. ah får se... 

nä men sen OM jag nu blir ensam några år låt så bli.. tänker inte ta en kille "bara för att" för då hade jag inte vart singel just nu som jag faktiskt är... jag hade haft någon brevid mig i livet.. men man ska ju känna den där passionen kemin.. attraktionen.... inte tvinga sig själv att "Börja tycka om" då är de menat att misslyckas innan det knappt har börjat.... "på riktigt".....

aja nog snackat om mitt "kärleksliv" för det kommer lösa sig... det vet jag ;D hihi.... 
söt söt söt....


jaha... jag har haft mycket sömnlösa nätter också pga  saknad till personer jag verkligen inte ska sakna... för de kommer aldrig bli som förr där...
o sen för mina barns skull.... 
dom saknar mattias... dom saknar sin far... o det märks att speciellt på Elias att han saknar en kille i sitt liv... så fort Joel eller Rikard eller ngn annan kommer på besök så sitter han ju vid dom en massa... men sen kommer man till de "händiga" då säger han  att mattias kan ju hjälpa... haha... jade sitter fast i han ännu ;) gulligt men det gör ju ont i en i samma veva... för vad säger man då liksom.. men han kommer iofs alltid finnas för mina barn och det är jag evigt tacksam över! men samma är ju för mig med Jonathan... kommer alltid avguda det lilla yrvädret men på avstånd... :( emmis älskar dig i massa!

happ,... nä... nu blir det för mycket skrivet hänger knappt med... 
såatte sätter stopp här så får vi se om jag ta en andra andning senare idag eller annan dag 


goodbye and hejdå!


it hurts men gör en starkare! 

detta stämmer på mig ofta,... alltså fint å så sant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar