måndag 17 oktober 2011

Uscha...
Visst att måndagar brukar suga... men SÅHÄR mycket kunde jag aldrig ana alltså... 
Ont i ryggen... uppdateringar av telefoner i flera timmar... osv osv.... 
Barnen har iofs vart änglar... tills kvällen dock... såååå övertrötta o ledsna barn ... aldrig roligt.. m en men .... nu har dom lugnat sig och somnar snart in så vackert... 
Jag sitter med mitt kaffe i högsta hugg och bara tar det så lugnt som möjligt efter dessa utbrott för telefonen som jag haft hela dagen.. haha... lite lätt småroligt såhär i efterhand... men ändå liksom... aja... 
Tänker på mamma o Lallis som genomgår stora saker just nu... dock Lallis lite mera men mamma stackarn har ont i ögat. ska ta och ringa henne snart och kolla hur det är med henne...
Och Lallis jag ska tänka på dig! <3<3<3<3

Nu styra sen lägga ryggen tillrätta!

Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar