onsdag 5 oktober 2011

I'm sitting here in the boring room... find nothing to do... 
ack o ve... magen är iaf lite bättre... lugnat sig lite.. nu kan jag äta igen ... fan oxå .. haha
Man kunde ju hålla sig borta från allt skit under tiden värken fanns... men men.. skitsamma.. får försöka med det ändå.. by myself liksom... 
Sandra kommer snart tillbaka.. men jag ska ställa mig och baka mera... biskvier igår och idag blir det grottor! 
Ikväll eller imorgon skall jag göra wienerstänger och äppelkakan.. får se när det blir av ! 
Inte länge kvar innan man går upp i level heller... (fyller aldrig år längre) Utan nu går man upp i level och blir bara bättre med åren .. ;) 

Styra och dona det har blivit min vardag ändå så ser det ut som KAOS mestadels.. men barnen har också kommit i någon fas där dom bara släpper sakerna där dom står eller så ska dom smyga in med någon macka eller liknande i vardagsrummet.. pärlor ska vi inte tala om att det ligger överallt^^ .. uuuunderbart... 
men ska börja kasta sånt som inte aldrig nånsin plockas undan ELLER leks med... börjar bli dags igen.. trött på oredan... har man själv ett rörigt liv så måste man ha ordning runt sig... har iaf en komplett säng nu. alltid något! Alltid en start iallafall :)

Styra var ordet.. såatte...

Goodbye and hejdå! 

Skulle aldrig klara mig utan er mina små yrväder!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar