söndag 16 oktober 2011

Fått sig lite klagomål att man inte skrivit på ett tag ... ;) lika bra att göra det nudå...
Spenderat exakt heeeela helgen hos fina Camilla som bjudit på massa mys o skratt..
I fredags blev det lugnt.. men sen på lördagen bjöd dom mig på hockey <3
Skellefteå - Djurgården... såååå skoj... tyvärr förlorade finaste Dif men det gör inget... bara att få se finaste laget gjorde min kväll.. varvat med öl o spel senare på kvällen. Marschmallow tävling.. ölspel... o massa annat skoj sluta med tusch i alla ansikten och brottning! Men det var länge sen man fick skratta såå mycket ... haha
har dock kommit på att jag måste nog avinstallera "Heytell" eller sätta alkolås på skiten när jag dricker haha.... liiiite mycket röstsms till folk som man sen lyssnar på dagen efter... skäms lite men vafan man lever bara en gång haha.
Nej sån torka på bloggandet idag också. Lägger la ut lite bilder från en alldeles lysande helg!
Nu ska jag fortsätta bekanta mig!

Goodbye and hejdå! 

<3

Confused AB

Pusssss

Står vi redo inför matchen

Parteyyyy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar