tisdag 11 oktober 2011

Igår så gick man upp i level... 
Blandade känslor var det också.. första gången som vuxen det var singel o tomt brevid en ..
Van att få en fin sång o kaffe på sängen. 
Gick ner till  mor igår som också fyllde år <3
Kaffe o kaka o familjen.
Kramar o massa skratt blev det senare med en övertrött syrra :P haha
Men det var skönt att få skratta lite..
Kom hem o klippte Elias o Putte käka mat. sen slänga sig i sängen pga sjuk värk i ben o kropp efter en intensiv helg. Mycket promenerande osv. Men det var det  klart värt! Men man är ju inte så himla "fit" i musklerna haha... 
tar emot att lämna kidsen på morgonen då man känner sig som Mormor 108 år gammal i kroppen haha..
Men börjar avta dock så skönt var det..
Fick ett sånt värmande sms från (C) igår... fick mig att somna med ett litet leende iallafall. värmde i hjärtat med dom orden... Som jag inser att jag saknat dig nu alltså! Skönt att ha dig tillbaka i mitt liv... 
Sen har vi en till vänskap som vi tar babysteps med... får se hur det utvecklas.. rädd som få så kommer det förhoppningsvis att gå... nån gång.. ? 
Tror allt i livet kommer lösas och bli bättre igen. Gäller bara att öppna sina ögon och se vad det finns för händer som sträcker sig ut på livets gång som vi vandra.... just nu är stigen platt. men går framåt iallafall... vissa fallgropar känner jag av vissa kvällar eller dagar men jag får iallafall dagarna att funka som man vill någorlunda iallafall.. nu fattas bara en sysselsättning på dagen innan man helt o hållet går in i väggen ... för nu äe det höst o ruggigt ute... rycker ju inte direkt upp humöret vissa dagar. men idag skiner solen och värmer lite också. ska sätta mig på balkongen med koppen en snabbis sen sätta mig med Lovisa som är lite seg idag o har ont i huvudet så hon fick stanna hemma med mig <3

Men iaf.. Grattis fina mamma i efterskott på DIN o min dag <3<3<3


Goodbye and hejdå!

3 kommentarer:

  1. Hehe.....Jag är piggare idag! ;)

    Hoppas att dagen blir fin för dig...med den sköna höstsolen framme. Vi måste hinna träffas innan jag ska till Nyköping i flera dagar. <3<3<3

    Krama härliga barna!

    SvaraRadera
  2. babysteps <3

    SvaraRadera
  3. Dom äkta håller man kvar, resten ber man fara....

    :) PUSS I PÅSK! <3

    SvaraRadera