tisdag 25 oktober 2011

Stinget finns inte där.. eller orken att skriva... 
Jag har haft en sån hemsk dag idag då allt känts skit rent ut sagt..
Så less jag har vart... Skrikit rakt ut ett flertal gånger när jag var hemma själv innan mötet.. men märkte ju ganska fort att det inte blev bättre för det.. sen så kan man känna som om folk på möten osv känner av mina sura vibbar o hugger extra mycket för det... 
Men dagis var extra lugna o försiktiga istället.. lustigt... har det visat sig utåt hur man mått idag?
En vänlig själ skrev faktiskt och fråga om allt var helt OK idag. kändes fint... Du vet vem du är..
Du kan fan läsa mig.. haha... 
Ja ingen bra dag som sagt... nu har jag lagt mina barn .. efter att dom fått dansa Zumba o kollat barnprogram osv osv..vi kom hem vid 4 snåret iaf... 
Vart sjukt trött efter maten så jag la mig på magen o bara dog en sekund eller två haha.. schysst mot bror som kom på mat ;) haha.. men han kom in och satte sig där med dock... satte på kaffe gjorde han också! sååå sweet <3

Happ.. om man kanske skulle ta o dra något gammalt över sig för dagen och kanske vakna med snäppet mer motivation. 

Alla kan ha sina ledsna dagar. min har vart både och dock .. har skrattat mycket också mellan varven. men det beror också på pratsällskapet :)

Nehepp.. over and out

goodbye and hejdå! 

Slänger in en sjukt söt bild på min Gudson som jag passade i söndags med storebror Tor som man INTE får ta kort på ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar