onsdag 19 oktober 2011

Mina fina vänner jag aldrig skulle överge...

Som ängeln från ovan sträcker du ut din hand
Jag känner att vi har en kärleksfullt band
Jag känner mig komplett trygg med dig... 
Lova att aldrig lämna mig... 
stå alltid vid min sida där jag nu är 
Så lovar jag att för dig också alltid finnas här..
Betydelsefulla människor finns det väldigt få av i denna värld idag
Önskar alla hade sådan tur som jag

Att få dela både sorger men också mycket skratt
Ni får mig att känna mig som ett värdefull skatt
Det är just vad ni är för mig i mitt hjärta
Tänker på er om jag känner smärta..
Ni får mig att må bra igen och vara nöjd för den jag blivit i livet
Du är en sådan vän man aldrig skall ta för givet...
För då står man tillslut ensam kvar utan någon famn
Du får ro o ta i men aldrig ro i hamn
Se efter vad du har öppna ögonen vad som finns
Vad du vill och dina drömmar alltid minns

Jag älskar er som få
och jag kommer aldrig gå
Kommer alltid finnas kvar
Ni är verkligen det finaste jag har!


///E.A

<3

Jag älskar er!

2 kommentarer:

  1. Och jag är sjukt glad att du är tillbaka i mitt liv... Från det att vi blev omsams har mitt liv varit kaos och MYCKET har hänt som gjort att jag fallit gång på gång. Inte förens nu när jag har dig tillbaka börjar jag känna mig någorlunda "harmonisk" igen. Hade jag ex inte haft dig i fred när A skrev mailet hade jag mått piss.

    Tack för att du är så jävla bra <3 <3 <3

    SvaraRadera