torsdag 20 oktober 2011

Nu fick man något ryck igen och avsluta FB.... Men återaktiverade den igen... för många som jag vill ha kontakt med där som inte bor i strängnäs kommunen ... <3
Sen orkar jag inte med att folk tar det personligt.. Så ja... den fick vara kvar...
Just nu är jag bara så sjukt less och vill bara kräkas rakt ut! Usch... 
Hatar mitt eget humör ibland alltså...


Har iallafall vart ner på stan idag med Aimeé och fixat den där listan åt Lovisa... hunnit träffa Lellen Lallis o Mamma där då... dock kort stund .. men alltid något.. Sen hem till Aimeé för kaffe o skitsnack där Sofia kom också... Lovisa min älskling har gått själv fram o tillbaka till skolan... så duktig min tjej! "Stolt mamma" ;)
Man har ju folk på vägen som kan kolla ibland ett extra öga... sen OM jag nu skulle befinna mig nånstans förutom hemma när hon ska hemåt så är Mattias jättego och hälsar henne det.. ! 

Barnen har fått åka på röjning i vardagsrummet där dom KONSTANT stökar till.. så nu fick jag nog och sa att nu får DOM städa... less på det nu ... jag är aldrig i det rummet men ändå så är det uppochner efter en dag... ah ... men dom gör det iallafall! Så skönt det :)

Nu ska jag ta o slå på en kanna kaffe och när barnen städat klart där så ska jag ställa dom i duschen o skubba dem rena ;)

Goodbye and hejdå! 
Fått besök av Angie zippis som jag bara avgudar! Kanske kan få byta till sig en ;) 
Bjussar på lite bilderrrrr...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar