torsdag 27 oktober 2011

Oj oj sjukt egentligen hur man ska gå efter andras "tycken" 
Man fick tydligen inte gå sin egna väg på denna fronten. Lika bra att ändra det där så var alla nöjda ;)
För tillfället iallafall.. 
Fick höra av en kompis att en annan gillar en annan .. HUR ska jag kunna veta det? Men gör det att JAG ska backa då? Näe tror´t ej va... men vafan .. får se hur detta går..
Nu är det iaf lugnt på torpet igen ;))

Happ nu har man vart o lämnat barnen och jag sitter i högsta hugg med mitt kaffe...
Lite seg. men det är väl för att jag har värsta drööösen med tvätt och vika... (typ det värsta jag vet) 
Joråååsåatte..
Bantningen funkar någorlunda.. hållt mig borta från godis sjukt länge och inget småätande.. förutom samtumas dårå .. och lite youghurt på kvällen.. annars har jag tusan vart duktig på den fronten .. men gör det också för min egen skull för att kunna må bra med mig själv NÅN gång... inte för någon annans... sen vill man ju att det ska gå i turbofart.. men då lever man i drömmarnas värld .. haha
Sen får vi se om jag lyckas denna gång "ungkarlsmat och skit" har ju satt sina spår.. men nu var det brraaaa länge sen man ens kolla åt något sånt... och DET är skönt.. känner inte ens suget efter det... 
Aja vem vet.. ni KANSKE beskådar en "smalare" Emma om ett år haha... för i denna takt så känns det som EVIGHETER dit... men dom säger ju "den som väntar på något gott" ... och det får väl stämma denna gången. 
Sen alla skador osv efter operationer är tyvärr aldrig något jag kommer ifrån.. bara gilla läget..
Men som sagt.. 
Imorgon ska jag fara till Eskilstuna och träffa (D) ska bli roligt faktiskt! Sen på lördag är det flyttstäd för heeela slanten. Och det tjänade man en slant på som man tagit ut i förskott dock.. ;) men den fanns en gång i tiden haha... NU ska jag ringa runt överallt för en enda spänn har INTE synts till... kanske sitter på BLÅSkontot .. vad vet jag .. men lite smått panik här va! Skulle sitta fint med lite "katsching" typ NU!

Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar