tisdag 2 november 2010

Nytt inlägg




its always like that...
Nu mår ja bättre... dock ont i såren men mina axlar får äntligen vila.. puh...
sån smärta jag haft önskar jag inte ens min värsta fiende.. kunde aldrig ana att det skulle göra sååå ont av en titthålsoperation... men men... snart över.. får ta bort mina lapplisor på magen om 7 dagar...
SEN e det dags Lallis <3
Jag vet att detta e vad jag vill skönt att mattias gav med sig nu att jag fick ett gymkort :P eller nja ja ringde hon som ville ge bort sitt o sa att jag ville ta över.. SEN ringde jag tias o sa det ... haha men det va klart OK! ;)
Nu e Elias påväg o ska ta hörseltest IGEN 3 gången får se om dom finner ngt... hmm :/ ... bergis öronbarn precis som mamma sin... men jag vet ju hur sånt skall hanteras så det e ingen fara ;)
Sen då?
Svårt att sova om nätterna ... mycket som snurrar i huvudet ständigt alltså... det gör ju inte saken bättre... GAAH... men men det går över ... det blir snart bättre som Di Leva skulle sagt ;) haha... skön människa han e alltså :)
BONK*... oj nu leker barnen med golfbollen på golvet :/ haha... låter lite men va fan dom e barn bara 1 gång i livet kan inte klaga på allt... ;)
O i helgen hoppas jag att denna "kusinträff" blir av! Jag är dock 14 år yngre eller mer än dom flesta av dom jag bara halkar in på ett bananskal haha men Lellen sa att det gör ju inget du e så rolig så du måste vara med :D.. så goo <3
Usch nu kom det över mig att jag måste handla oxå :/ ack ack... Jahapp baar ringa far min då ;)
MEN nu har jag bestämt mig för att ta tag i körkort... visst det lär ta ett tag men då får det göra det måste ju börja någonstans... för körkort SKA JAG HA... allt blir mycket lättare då ... o vill man åka ngn stan så gör man det bara ..! ;)
Nej nu måste ja lägga mig lite det snurrar på i huvudet ....
såatte angie vi ses ikväll ;) wiiiiiie :D
Goodbye and hejdå!

1 kommentar:

  1. Jaa, sen e´det dax sis!!!
    Vi skulle kunna börja med ett bodypump pass nästa vecka på onsdagskvällen...barnen hinner lägga sig för det börjar inte förrän 19.30..Det funkar väl för dig!!??? Då får ju barnen säga gonatt också.

    En timme håller det på...Jag ska lära dig ALLT jag kan!!!! ;) he he
    Sen kan vi dra dit i helgen och ta Crosstrainern...minst 1 timme!!!! ha ha...nåja, det visar sig!!
    Det här kommer bli så j**la bra!!!!
    LOVE U sis!! <3<3<3

    KRAM ;)

    SvaraRadera