måndag 29 november 2010

JO!



Fi satan va kallt det är! Dog nästan ärligt talat på G till skolorna o dagis idag .. :/ då e det egentligen lagligt o ta bussen men nä... ja gick .. mitt dumass haha ... o tog en omväg till präntarn först haha o inhandla en god liten matpaj till senare..
Mötet med Studievägledaren gick bra! Jag fick välja det ja ville efter lite snack :)
Hoppas bara csn osv samarbetar nu :) men ja har aldrig haft problem med dom iofs! men ngn gång måste vara den 1:a? nä kanske inte...
Happ 1:a advent redan igår? Ojojoj ja nu e de inte länge kvar till jul
Barnen skall vara med mig till eftermiddagen runt 3 sen drar dom till far sin!
Nyårsafton tar han dom oxå ...
Jag o Sis snackade idag... kom fram till att kryssningen blir av närsom!
Måste bort fr stan om de så bara rör sig om 1 dygn..
Tusan männiksorna vet ju för fan t.om om ja skalar en banan ... SUCK ..
Nej ja ...att folk inte bara kan sköta sina egna saker? ne men tar det lite positivt att folk intresserar sig för MIG! haha får se det så?? Nja... ganska svårt men men ... who gives the fuck .. oj nu blev ja aggresiv för en stund haha ... släpp det emma ;)
Nej men om man skulle ta duschen nu o lämna in lite uppgifter från skolan då!
Goodbye and hejdå!

1 kommentar:

  1. exaaaaaaaaaaaaakt. gör som mig. sluta älta! hahahaha. im talking bullshit... jag gör ju inget annat änn o ältar det som varit...

    shyst julsång stumpan! hoppas du sover gott. jag ska göra samma. alldeles strax. puss puss

    SvaraRadera