torsdag 2 december 2010

Sitter i skolan




Jahapp nu har man skrivit uppsatsprov på 6 sidor i svenskan ;)
Han lev snopen att jag var så snabb ;)
men va tusan man fick ju ett ämne att välja på o då tog jag det jag oftast diskuterat om tidigare...
Och det var ju tur för då kunde jag ju skriva flytande på en gång utan några somhelst problem ;) hihi
en sak som går min väg i skolan iaf :)!
Hahah jaha ja ... nej men nu skall man vänta tills 11 då engelskan e sen så slutar man för dagen ... :)
igår kom ja igång med uppgifterna ganska bra! Men sen klockan 22.00 då var det kört då kom chatten upp ... *plopp* plopp.. haha ... hmm ...
men annars så gick det bra jag fick ju in ganska många ;) nej men nu känner jag att ja kmr igång bra igen med pluggandet ;) såå skönt...eller man ska ju inte ropa HEJ ännu kanske får se med det ;) men det KÄNNS bättre iaf om man säger så haha ....
nej men nu fick ja order av angie att gå ner till receptionen ! men glömt vad ja skulle säga :/ haha
Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar