lördag 18 december 2010

Så.. tolka mig rätt!!

Men okej ..Du kände tydligen inte mej

Fri? Leva livet?

Tror jag tar ALLTING förgivet?

Sårar när du säger saker som dom där…

Bara för att jag släppt ordet kär..

Vara andra till lags i hela livet.. inte rå om min själ?

Kan inte bara mena alla andra väl

Vet att det låter egoistiskt just nu

Absolut jobbigt att vara du

Men va fan vill inte supa varannan helg grejen är dansa!

Inte åka hus till hus o bara flamsa…

Det är mitt sätt att få känna mig själv som jag är inuti

Bara få dansa le o känna mig fri

Inte fri på det sättet du tror det är..men nu är det såhär

Såhär de kommer vara, är mig själv bara…

Tolka det ni alla som ni vill … kanske denna dikt bara är spill


//E.A



Gör iaf ett försök till förståelse…

Nu ligger bollen hos alla andras tankar om MIG!

Goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. <3 d är bra man måste få hitta tillbaka till sig själv om man känner att man tappat bort sig.
    vara sig själv o må bra. <3

    SvaraRadera
  2. Det är klart man inte ska stanna kvar i nåt som binder ens själ......Det behöver inte betyda att man inte har haft bra stunder förut tillsammans! Men ibland tar det stopp......Finn dig själv syster!! Finn den rätta vägen för dig och dina underbara telningar!!

    Älskar dig!
    <3<3<3

    SvaraRadera