torsdag 30 december 2010

2010

Ja... nu är snart det nya året slut... har vart mycket som skett under årets gång... 
mycket rädsla skratt o tårar...Men speciellt dom sista månaderna har varit intensiva, mycket upponer.
Men nu har det lugnat ner sig o ron finner sig i kroppen. 
Många säger till mig att jag verkar mycket gladare nuflrtiden. Har iofs inte känt av det själv på det sättet andra förklarar men det  är roligt att folk påpekar mitt humör. o dessutom positivt.

Många som visar intresse som man aldrig trott fanns? så skumt... hur folk förändras så fort man blir "singel"
.. men de behöver ju inte betyda att jag kommer nånsin att dejta dom.
 Har träffat en fin kille då o då .. min kaffekompis. men inget mera. han är så bra att prata med o man glömmer allt jobbigt runtom. man kan bara få snacka skit, o flumma... haha (puff!)
 killkompisar är något jag haft hela tiden .. men jag har ej haft kontakt på samma sätt med dom förut under förhållandet då det säkert missuppfattas.. ;) 
eller kanske inte så men vafan svårt o förklara.. 

O detta nya år som kommer , kommer säkert att vara utmanande men jag tror jag ser fram emot det!
Har så många nya o fina gamla vänner runt mig... Och där sker förändringar också som man får dela med dom.. <3
Jag bara älskar livet just nu ... o jag hoppas det fortsätter så .. 



Kommer mest troligt inte blogga imorgon!

GOTT NYTT ÅR kära vänner! :) <3













Tihiii... ;P




3 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att du börjar utforska livet "på riktigt" nu när du är ensam.....det har ju liksom nästan aldrig varit så för dig....att du varit ensam menar jag, barnen har du haft mrn dig själv....Du måste ha DIG SJÄLV också!! Få upptäcka som du själv skriver att det finnas många intressanta "objekt" härute i världen!!

    Hoppas verkligen att du/vi/alla ska få ett underbart 2011!!!

    Jag försöker anpassa mig till ett normalt liv igen, så gott jag kan, men det tar ju stopp i tanken ibland, jag faller in i gamla "sjuka" spår...Tar nog en stund att få bort dom symptomen, jag var trots allt borta från er i dryga 17 år!!! Jag har missat så mycket, förlorat så mycket (förhoppningsvis inte min familj!) Det kommer ta ett tag, men nu när jag flyttat så kommer jag må bättre och då kanske ALLA andra kan må bättre i min omgivning också??!! Jag försöker TA TILLBAKA LIVET!!!

    GOTT NYTT ÅR älskade syster!!! Hoppas vi kan komma varandra ÄNNU närmare 2011!! Har saknat dig nåt enormt!!!
    ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET!!! & DINA UNDERBARA BARN!!!!
    See ya´!!!!
    VARM KRAM & många tankar sis!!!!

    SvaraRadera
  2. ÄLSKAR DIG LALLIS! <3 <3 <3 <3 detta BLIR ett bra år...

    SvaraRadera