lördag 4 december 2010

.....



Just nu e ja tokarg.. upprörd OCH ledsen...
Som ni dom flesta vet så blev jag kompis med en tjej för 2-3 år sen.. som hade en liten tjej .. (D).. vi umgicks väldans ofta o hade det trevligt! Sen när jag träffade Angie blev hon tokskum o rabiat för att jag kanske pratade med henne .. o hon var med ut i lekparken... onormalt om ja får säga mitt... för ja sa varje gång när vi skulle ut i lekparken ... FÖR jag kör aldrig med att "man kan bara vara 2 " trvärtemot ja älskar när alla kompisar sitter på gräsmattan i solen o bara njuter av kaffe o varandras sällskap.. men icke denna människa ...
utan hon gick o blev "bästa polare" med barnens far BARA för att jävlas... (hon o ja hade pratat om de någonsin skulle hända o vi var överens om att det skulle vara onaturligt, o även OM ja skulle bli polare med hennes EX liksom) därav jag ber henne dra åt fanders... hon hånflinade varje gång o bara ljög o mucka gräl...FINE nu hade hon visat sitt rätta jag o jag sket i henne o fortsatte med mitt liv.. ja menar varför älta.. men då fanns denna underbara (kanske lite skrikiga med GOA tjejen) tyvär inte heller kvar i ens liv..bättre blev det ju inte när dom flytta till ett HELT annat län... har inte sett denna underbara tjej på över 1 år nu .. :( jag har skickat ut bilder på FB att hon är sjukt saknad...
OCH nu fick ja veta att denna mamman gjort så soc har tagit henne... NU är de verkligen kört för min del o någonsin få sen Donna igen ... saknar så sjukt mycket när hon sprang till vår port istället för mammans o skrek IIIIIA ..*hihi* IIIIA de var elias :P .. hihi ...
Underbaraunderbara Donna... älskar dig o barnen med för du ÄR INTE bortglömd i våra hjärtan... önskar jag o donnas fd bonuspappa kunde få vårdnaden o ha varannan vecka för jag vet att han saknar henne tokmycket med!
<3
SKITMORSA HON ÄR!!! PTVI säger ja bara.... :'(
(hon kommer inse de när det är FÖR SENT!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar