tisdag 7 december 2010



Oohoj... suck.. värsta tiden på dygnet att vara irriterad e fan på morgonen haha...
Nu har ja lugnat ner mig.. druckit mitt kaffe.. o uppfyllt hela kostcirkeln med min godaste youghurt.. :)
Fått tag på Alex tillslut.. ;) Facebook äger säger jag ju! haha
är själv ej vän med honom men vi har 8 gemensamma.. såatte de där kan ni ju räkna ut själva :)..
Tonade håret igår... e nöjd.. lite mörkt men vafan har ju mörka ögonbryn så gör inget... hade en kartong till övers som inte ens var samma färg..
så den kleta vi in i Aimeés huvud .. hihi .. blev såå fint så :) hon sa dock att de kändes ovant med den färgen men att hon nöjd iaf! tur det då ;)
O sen så gick Aimeé hem.. jag la mig.. försökte sova.. men det bara kröp i kroppen ... satte mig vid datan.. brukar kunna bli seg då .. men icket.. klockan slog 03.30 då tvingade jag ihop ögonen ... tur det ,... men ja e ganska död i kroppen .. har inte sovit speciellt mycket... ikväll kommer jag inte sitta vid Facebook iaf.. plugg på högsta nivå! o sen alla programmen på det! :) har helt enkelt inte tid med FB då..
får se hur det blir med den saken .. haha men värt o försöka iaf ;)
Nu skall ja knalla ner till Mor <3
Hoppas eran dag bli förgylld med kärlek o omsorg!
Ta hand om er man vet inte om morgondagen finns...
Goodbye and hejdå!


1 kommentar:

  1. kan säga att jag är nöjd m håret, känns nytt o fräscht :) hoppas d går bra att plugga ;)

    SvaraRadera