fredag 26 november 2010

*Poff*

Jag gick upp i rök..
Jag sågs inte mera!
Så skönt att bara vara!
Önskar man kunde fly oftare!

Lugnet o tystnaden är härlig!
Om o om igen ropar jag ut, inget svar!
Skönt!



Helgen är här o för min Sandra hit det bär.. är överlycklig att få min gumma för en natt!
Du o jag kommer få fnatt..


Aimeé är förvarnad mohahaha Så du behöver inte "tat lugnt" dansa röven av dig as usual för det älskar dom oxå att göra ;)
Vi kommer varken se o höra... haha
Ne enough med "rim" för jag sög påt ändå hahahaha

Ikväll var tanken att mor o jag skall ut o äta god mat <3
kanske ta en öl efteråt på ot på övervåningen o spana i päkons ;P haha
Jaaa det finns så det räcker o blir över med päkons i denna stad!! haha
(nej ja är verkligen ingen av dem!!) ;)

Igår var jag bra arg... får man veta att det snackas om exakt varje steg man tar.. tycker människor ska sköta sina egna liv istället för att lägga energi på mitt!( för jag själv skiter fullständigt i vad den andre sysslar med!!!) jag vill inte bo i strängnäs.. hade inte barnen vart så stora så hade jag dragit! MEN..
dom har sin skola sitt dagis sina vänner.. tänker jag ej ta ifrån dem!

Just nu känns allt fint för dagen fått sova skönt o vaknat skönt.. sånt gör mycket för ens humör .. såatte...

möte med studievägledaren blev det på måndag oxå hon ville göra lite ändringar för min del.. får la se va dom kmr fram till då!

MEN nu har jag ej tid med detta... har viktigare saker för mig ;)


Goodbye and hejdå!

1 kommentar:

  1. Sköt dig själv och skit i andra! Finns många som skulle behöva leva efter den regeln....Ingen nämnd, ingen glömd!

    Jag tror att du kommer få stiga i graderna i skolan, dom märker att du är för bra för den nivån du ligger på nu i skolan!!! DU ÄR FÖR BRA, älskade syster!!! Hoppas det är så, att det är vad dom vill alltså...hmmm...höll på att krångla till det rejält där!

    Alla behöver vi få vara ensamma ibland, det är så skönt, även om man bara sitter en stund och gör ingenting! Det är dig väl unt sis!

    Nu är det lördag och jag VET att du sett fram emot denna lördag länge nu...HA DET SÅÅÅÅ SKOJ!

    Tankar & kramar
    & mycket kärlek!!!

    SvaraRadera