tisdag 23 november 2010

För det är ingen vanlig dag




För det e Sandras födelsedag.. hurra hurra hurra...



Såja gumman nu skall ja inte gratta dig en sekund till ;) hihi... eller JO du har ju inet fått sms ännu ;) ...

Yes ja e coco men det e drf alla älskar mig för den jag e ...;)


Jag tycker det e så skönt att vara jag just nu fastän livet kanske e en bergodalbana just nu ...

många som sagt på senaste tiden att jag bryr mig o e underbar... o det måste ju stämma till viss del eftersom även nya som gamla bekantskaper ger bekräftelsen att jag är omtänksam o snäll..


Träffade Mikaela från Karlsson häromdagen.. o det va ju inte igår... hon sa att jag såg mycket gladare ut (o kanske hade gått ner lite i vikt) haha åh tack sa jag ;)

Men ner i vikt... njaaa... haha men försöker iaf ! ah iaf det gjorde min dag den dagen :)


Så skönt o träffa på folk man inte sett på föera månader o sen bara stå o snacka om tiden som vart under dom månaderna ;) ...



Happ ... nu börjar julen närma sig med stormsteg o jag har inte handlat en endaste julklapp.. :& men de blir man INTE ett dugg stressad över haha ... JO... MEN !

Min vanliga julångest kommer över mig haha.. fy fan vad ja mår dåligt ;) ...

Nej får se hur denna julen blir... lever i ovisshet just nu angående den... Hmmm... OCH nyår oxå för den delen :/ ... MEN allting kommer lösa sig... lalalala... YES!

Annars vore det illa... Shit nu såg jag vad klockan var... har INTE tid med detta längre!


SÅatte



Goodbye and hejdå!







1 kommentar:

  1. GRATTIS Sandra!!!! får jag väl säga då!!!!
    Och sis!! Du SER gladare ut och mer harmonisk, och det trots (eller just därför?) att du måste ha barnen själv hela tiden!!!

    Du är en KÄMPE!! And I love you for it....<3

    Kram <3

    SvaraRadera