måndag 22 november 2010

Blajj!








Haha idag känner man sig som en riktig risboll! Usch man får ju skämmas att gå ut o se ut som jag gör just nu haha... För lite sömn i helgen (men gör absolut ingenting!) o lite halvbråkig Lovsa på det.. Vet ej vad hon fått för ryck men sedan hom började skolan är hon inte att leka med vissa ggr!






Idag kom vi till hennes skola 09.05 1 timme sena! Ungen vägrade äta frukost, ta på sig kläder osv! BARA för att jag tog bort en leksak som dom bråkat om sedan 06.00.. dom skulle äta frukost o där leker man ändå inte.. :/ men de glömmer dom typ jämt haha... nej sen Lovisa började skolan vetta tusan vad det är.. attityd har hon, visst bra att hon kan stå på sig men ibland går det överdrift till hennes kära mor! <3






Elias han är liksom (kommer jag inte idag, så kanske ja kommer imorgon) haha så skön vissa ggr! Men även lilleman testar gränser... som häromkvällen när dom käkade.. åt han 2 tuggor.. sen ville han inte ha mera.. men som sagt så vet ju alla att jag är MEST envis i hela familjen... så den matchen vann man ju ändå ;) .. så skönt att jag vet att jag kan stå på mig när dom väl testar gränser! har sett allt för många föräldrar runtom som bara ger med sig för att dom inte orkar höra gnäll.. men jag vet att envishet lönar sig i slutändan för min del.. (jo) jag har välla gett med mig ngn gång men det är för att jag vissa ggr sagt nej utan att tänka mig för vad jag sa nej till.. men då får dom oftast förklarat vrf mamma sa ditten o datten ...



Jag älskar att vara mamma skulle ALDRIG byta bort det! Fastän jag kanske vill sätta ut dom på blocket vissa ggr men VEM vill inte det när barnen bråkar som mest ;) haha...





Nej men iaf... snart kommer Lallis upp på kaffe! <3



Snacka skiiiiit ska vi göra bara :D...






Senare sen idag kommer Tess på kaffe oxå! <3



Oxå kan ja SLÅ VAD om att Aimeé inte bangarpå kaffet hon heller ;) <3






Ska tusan börja göra lista på hur många koppar ja kokar varje dag haha ...skulle vara intressant o se hur många man gör på 1 vecka ;) bara till mig sj kokar ja mängder för ja sitter hela tiden med en kaffekopp brevid mig... kaffe o vatten är livets dryck! så ere bara ;)









Om man kanske skulle ta o klämma in träning på schemat idag! kanske t.om låta barnen följa med o leka i rummet så länge? ganska bra tanke! *klapp på axeln emma* ;) haha... äsch ... jo men visst!






Nu ska ja ta o lägga in alla kläder jag vek igår kväll!






Imorgon fyller min Sandra år ! <3
Det är sjukt vad tiden går fort! gammeltanten blir 24 år ;)
Haha ok ja ska iofs inte säga ngt jag e ju tusan 1 år äldre ;) hihi









Nepp!!






Goodbye and hejdå!









Mina barn igår på promenaden till affärn <3>










1 kommentar:

  1. HUR kan man vara irriterad på DOM sötnosarna....nån längre stund , menar jag!!! Kolla bara in bilden!! GULLUNGAR!!!

    Tack för kaffet!!!

    Älskar dig och dina barn!!! Det vet du!!! <3<3<3


    // Lallis

    SvaraRadera