onsdag 24 november 2010

En tanke....

Människan är inte till för att låta någon annan styra öcer dem.
Deras känslor tycken, vardag osv...
Men man kan sträcka ut en hand , komma med förslag på vägen
Den som inte accepterar den andre individen på det sättet , den skall hålla sina åsikter för sig själv....
En sann sak som måste sägas... inget spec som skett mig men vill bara att alla skall inse att alla är lika mycket värda men på sina egna sätt... sina egna egenskaper...
Jag vill så gärna alla människor gott runtom mig... och dom vill mig gott... jag är lyckligt lottad just nu för dem vänner & familj jag har runtom mig!
skulle inte byta detta med någon...
Hoppas flera känner som jag om individen vi lever brevid varje dag... dom finns runt oss överallt... stanna upp ... tänk efter .... det finns underbara människor i alla människor!
peace out!
Goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. Ja det va djupt..men sanna ord...du har så rätt sis...skulle inte heller byta ut min familj eller mina vänner mot allt i världen...love u <3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Du är allt en liten filosof, syster....

    Fint skrivet, SANT skrivet...

    Jag märker en förändring hos dig!! Har jag rätt eller har jag rätt?? Alltså en förändring i dig, ditt sätt att se på saker kanske...?! Du har ju ALLTID varit klok och vis, det är NU det visar sig!!
    LOVE U <3<3<3

    SvaraRadera