söndag 7 november 2010

Helg....slut...




Ja nu e det bara 30 min kvar på helgen o ledigheten.... sen startar det vanliga igen!
Back to the rutiner! ;)
Nu hoppas ja bara att ja inte missat allt för mycke i skolan :/ bra nervös... det går som på löpande band liksom på lektionerna....
Men SEN i vår då ska jag o Angie bli kockar ;) YES! 1 år sen så är vi kockar på papper oxå ;) hih
Det e ju sånt ja gillar o göra såatte :)
Hoppas verkligen att det blir av ... för brinner man med ngt intresse då e det roligare o plugga det oxå :D...
Yes i helgen var det släktträff! 2 morbröder kom o kusinerna! FETT skoj det va :D...
Heeeeela kvällen va sjukt rolig... detta va ju inte sista gången iaf ;)
Synd bara att man har så ont i kroppen dan efter .. man dansar för mycke alltså.. men det e ju sånt ja älskar o göra! spec när man e lite rund under fötterna :)
Ne måste fan sova nu om man ska orka upp ! <3
Goodbye and hejdå!

1 kommentar:

  1. BRA att du satsar på nåt du verkligen VILL göra!!! Du kommer bli en framgångsrik kock, som är med på Nyhetsmorgon och talar om och visar VAD man ska ha på midsommarbordet!!! hehe..;) Och ännu roligare om du ska gå tillsammans med Angie!! Då kan ni plugga ihop och ha stöd av varandra, prova varandras recept...kanske, eller??!! Vågar ni?? =)
    Jag önskar att jag hade haft din drift och utbildat mig när jag var ung!!
    LOVE U syster!!! <3<3<3

    KRAM // Lallis

    SvaraRadera