söndag 31 oktober 2010

Sandra




Jag har aldrig bestämt att utesluta dig i mitt liv.. sisst ja hörde av mig försökte jag få till kontakten till normalt igen... men du vet vad du sade o gjorde då.. då beslöt jag mig för att sluta höra av mig.. för att du inte är dig själv längre.. du hugger direkt jag vill ngt eller liknande... du vet lika mycket som jag att jag hade hört av mig på både sms o meddelanden på FB innan inbjudan till festen... Klart alla inte stänger ute dig! vrf skulle det vara så?? men som sagt du hugger innan du tar reda på hur saker egentligen är... ja trodde ett tag att de blivit lugnare mellan dig och mig därför jag bjöd dig på festen för att visa att du var en av oss fortfarande... känns tungt att du tycker att jag dömer dig hela tiden... :/ men det är så det får vara då?
Synd iaf att du tycker ja stänger ut dig eller liknande när ja faktiskt försökt höra av mig förut....
bollen ligger hos dig jag orkar inte tjaffsa om ngt du bara blir arg över för du blir ofta arg nu så fort jag säger ngt... kom tillbaka som du var förr.....
/// And out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar