torsdag 21 oktober 2010

Here i go again on my own ...




Wohooo va trött jag är nu... haha bara kom över mig men nog för att ja vet hur mycket som måste göras imorgon :/ Gaaaah haha... Men tusan va jag o fia e bra ;)
kan ju inte bli bättre.... ja o min tjej having the time of our life på lördag :) folk kommer få roligt ;)
<3
Hmm ja idag iaf så försökte jag mig på mammas torsk o äggsås... njaaaa träning behävs dessutom så hade ja ju ingen lök :( o det behövs liksom ... men men gick ner iaf men gärna inte den smaken igen men nu vet ja ju hur man inte ska göra så det lääär bli gott nästa gång... ja sa till putte att ja ska testa på nytt nästa torsdag :) men nu kom ja ju på att ja e nyopererad då ;/ får se hur man mår först kanske :) haha...
ja va säger tias vod matbordet då? jag hade tänkt o ta ledigt imorgon ... MEN det gick inte... kändes ju fint man drar nästan en lättnads suck att man kunde fått hjälp imorrn men NÄ haha...
Då känner ja att han lika bra kunde vart tyst om det ;) hahaha... o det sa ja ju oxå :P
Nu bubblar bryggarn så närsomhelst kaffe :) barnen sover ja ska kolla på vem vet mest halv 8 hos mig sen så kommer ja inte ihåg mer va som e på TV men duscha måste man hinna med innan man ska sova :) ,... mmm ....
Nej men nu slutar ja nog... har ändå absolut INGET vettigt o skriva ;)
Goodbye and hejdå!
( Love my family <3)
O det gäller ju inte bara MIN EGEN ;)
BTW ja fixar gymkort imorgon wohoooooo!!!!! *HAPPYYYYY!*


1 kommentar:

  1. Ohhhhh Happpyyyyy dayyyys.....gym, here we come!!! Fasiken va bra sis att du ska börja träna också!!!! Jag har förlorat lusten lite så jag behöver någon som lockar med mig och så kan jag locka med dig när du får såna neggodagar!! haha...=)
    Vi ska ha så kul på eran fest ikväll....LOVE U GIRL!!! <3<3<3<3

    SvaraRadera