tisdag 26 oktober 2010

....



Sitter hemma hos Lellen jag sov kvar här inatt... kände att jag ville vara med henne i denna jobbiga tid o sorg... hoppas man har varit ngt stöd.. :( ..
så sorgliga dagar det har vart o fler blir o är det ... detta kan inte göras ogjort ..:( ...
Om ja hade kunnat hade jag flyttat in här o stannat tills allt blev bra igen... Men imorgon b.la så är operationen o allt.. det e jag sjukt nervös över nu .. eftersom allt verkar skita sig runt alla andra nu så får jag en oolig känsla av att det där inkompetenta sjukhuset lyckas göra fel med mig igen.... (jag vet så ska man inte tänka) men det blir lätt så .. Om dom gör ett misstag med mig är det 4:e gången.. o det tänker jag inte ta... men detta är som sagt "bara" titthål så det skule vara konstigt om dom lyckades med ngt ... :/
Trött som tusan har inte blivit mycke sömn dessa nätter alls.. förra sov ja 3 timmar denna natten ja iaf 4! så det var skönt att det blev en stund längre... Men det är inte lätt att sova när man har så mycket i huvudet ... tankarna sätter igång ju när man lägger sig för o sova..
Nej nu avslutar jag
(R.I.P Charlie Åhlander 24/10-10)
Du är otroligt saknad av MÅNGA runtom dig!
Synd att du inte såg det i tid...
mina tankar finns hos hans familj!
Goodbye and hejdå

1 kommentar:

  1. Är sååå otroligt tacksam för sitt stöd och din hjälp Emmis...<3<3<3 vad skulle vi ha gjort utan dig ...?? Du får gärna komma och sova kvar när det inte är tråkigheter också så vi kan umgås under trevligare omständigheter ..Älskar dig så puss och kram /lellen

    SvaraRadera